søndag 4. juli 2010

Sommer-nerding!;)

Det er helt utrolig hvordan dagene flyr når det er sommer, i motsetning til om vinteren når de snegler seg avgårde i sirup... Rart også egentlig, siden vinterdagene er korte med lite dagslys, mens sommerdagene er laaaange og "lyset står på" nesten hele natta her oppe i Trøndelag.
Jeg tror det må ha noe å gjøre med alt man tenker at man skal rekke på i løpet av sommeren. Alt man drømmer om og gleder seg til når snøen fyker rundt hushjørnene og dagslyset kommer og går mens man er på jobb/skole.

Ironisk nok bor vi i et land der vinteren er nesten dobbelt så lang som sommeren, og jeg selv har bosatt meg i en del av landet der solen rekker å snu og gå mot vinter igjen, allerede før gjøken galer og man kan ta av strømpebuksene og bade, hehe. I år har sommeren virkelig latt vente på seg, ikke bare her, men over hele landet har jeg inntrykk av. Kanskje ikke kommet for fullt ennå heller enkelte plasser? Men den siste uka har vi hatt kjempevær! Og vi er lovt at sommeren skal vare utover høsten i år. Vel fortjent etter en vinter med rundt 20-30 minusgrader hver dag!*grøss*

Så når solen endelig titter frem og varmer luften opp rundt 30-tallet på gradestokken, må man nyte det!:) Derfor har det også vært lite blogging og nettid på meg de siste dagene.:) Jeg har en del bilder jeg skal legge ut, men de får bli spredt i forskjellige innlegg, så det ikke blir så overveldende med alt i ett.;)

Vi får begynne med litt "nerding".;)
De siste ukene har jeg ventet på noe vakkert som skulle komme med posten fra en mamma i England.;) 
Og på onsdag (30.juni) lå det endelig en pakke og ventet på meg i postkassen!:D

Bare se her:

Royal Mail - høres egentlig litt VIP ut, hehe.

Begynner du å ane hva det kan være?

Jepp, det er vakre vakre Girasol Felice!

Og når man som bæretøynerd og spirende sjalnerd får et av drømmesjalene i hus, så må det noen nerdebilder til.;) Er du også en bæretøynerd, vil du sette pris på de neste bildene.;P










Ingen actionbilder i denne omgang. Jeg har ikke fått brukt det så mye som jeg skulle ønske da Knotten ikke er så bærelysten i varmen. Skjønner ham godt jeg, for det blir veldig klamt og varmt å sitte på ryggen til mamma, og da spesielt i sjal. Da er meitai bedre. Men actionbilder av oss og Felice kommer nok etterhvert.:)

Ellers har jeg endelig funnet et sted å gjøre av bæretøyet mitt, uten å "gjemme" det bort i skapet på gangen. Vakre sjal bør få vise seg frem slik de er lagd for å gjøre.:D Så en hylle i Expedit-"reolen" på stua får bli sjalutstillingen min. Den andre hylla har katten Maximuz krevd som sin.;P
*mmmm* - godt å være katt i MammaLinn-huset og få egen hylle.;)

Flere bilder av andre småtterier denne uka kommer.;)
Håper du har en flott og koselig søndagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar