søndag 4. juli 2010

Fotball-VM.....*dån*

Jeg er ikke interessert i fotball, og overhodet ikke interessert i VM i den uinteressante sporten.
Men jeg kommer fra en over gjennomsnittet fotballinteressert familie, der VM er hellig og enhver latterliggjøring av sporten ergo er helligbrøde.:P

Så jeg har for moro skyld valgt meg et lag jeg skal holde med i årets fotball-VM. Mamma og de er trofaste Spania-supportere, så da måtte jo jeg velge Brasil, hehe.;) 
Nå ble jo desverre Brasil slått ut av Nederland (?) her om dagen, noe jeg ble påminnet om gjentatte ganger av nevnte mor....
Men vi er da uansett Brasil-supportere vi, en ekte supporter er jo supporter i både med- og motvind.;)
Og som Brasil-supporter in spe måtte jo Knotten kles standsmessig i disse VM-tider.

Drakten har korte ermer og bein, og så har han jo så klart de matchende Babylegs'ene på.;)

"ØY!! Kom deg av veien, di sinke!" - ropt til en imaginær Spania-supporter.;)

Vi håper på bedre vinnerlykke (heter det vinnerlykke når det gjelder fotball?) for Brasil til neste VM! Jeg kommer vel ikke til å bry meg særlig mer om neste års festligheter heller, men man skal aldri si aldri.;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar