lørdag 26. juni 2010

Et glimt av sommer!

Den siste uka har vi fått gjort litt forskjellig her i Mamma&Knotten-heimen.:)
På tirsdag fikk vi pakket vekk alle pappesker som har stått rundt omkring siden vi flyttet hit i påska, og vi fikk ryddet skikkelig på både barnerom, "syrom" (egentlig spisestua) og stue.:)
På onsdag var vi på TettInntil-bæretreff i Trondheim på Krusedullbutikken på Bakklandet. Vi storkoste oss, og hadde faktisk strålende vær!:D
Det er ikke akkurat hverdagskost i Trøndelag for tiden.
Så klart ble det også litt shopping når vi først var i Krusedullbutikken.:)
Det ble 3 par Huggalug Babylegs, en Ubang Snakketøy bukse og kortermet body (30% salg), et SlingView speil for å bruke ved bæring, to WoolHour shorties og et Moby dukkebæresjal!:) Kjempefornøyd med shoppingen.:)

Ubang  snakketøy bukse og body

To av Huggalug Babylegs'ene. En rød og gul for Spania og en grønn og gul for Brasil.;) VM vettu.;)

Wool Hour shorties'ene. Skikkelig gode og stretchy.:)

SlingView-speilet. En fantastisk oppfinnelse som lar deg se hvordan barnet sitter på ryggen uansett hvor du er. Klipses bare fast til sjalet, meitaien eller hva det er du bærer med.:)

Oversiktsbilde.;)

Moby'en og de siste babylegs'ene på den stolte nye eieren:

Vi forsøkte først med Rubens Baby Max, men han ble for tung, hehe. Knotten deiset på rumpa gang på gang, så vi måtte la Kaninbamsen få jomfruturen på Knotteryggen.:) Jeg tror begge koste seg stort.:D

Og her sitter Max og "kuler'n" i mellomtiden.

Fine øynene til Max!<3

På torsdag formiddag ble det besøk hos en venninne før jeg hentet Knotten i barnehagen. Ettermiddagen ble brukt til lek, kos og litt avslapping på sofaen.:)
Og fredags formiddag gikk med på å pakke og ordne sekken til Knotten som skal være hos pappa'n sin for helga. Han ble hentet rundt kl 16, og da var det litt sofatid på ho mor igjen.:P Fikk klipt ut stoff til en bukse til mamma'n min og en bleie til Knotten, et mønster til ny onbuhimo og mønster til en bukse til Knotten før jeg dro på venninnebesøk utpå kvelden. Burger, film og en god venninne er en perfekt fredagskveld når Knotten har pappahelg.;)

I kveld, lørdag får jeg besøk av min gode venninne/søskenbarn, så skal vi vel ta et par pils og noen glass vin. Kvelden vil vise om det blir en tur på byen eller ikke. Jeg skal kose meg i allefall, selv om finværet igjen har forlatt oss. Det får du gjøre også.:) Takk for at du har lest.:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar