mandag 21. juni 2010

Lek med kameraet!

Jeg er så heldig å ha et Canon EOS 450D, som tar veldig gode bilder. Om fotografen er like god til å ta bilder, er en annen sak.

Jeg har i allefall lekt meg litt med kameraet, og her kan du se litt av resultatet:

Lek med maling på en regnværsdag:

-Dyp konsentrasjon-
-Hmmm....fascinerende-

-Kjempegøy!-
-"Woooaaa!!"-
Knotten har akkurat lært seg å drikke av glass selv. 
Og det dokumenteres nøye av mor.

-OoOoO, melk!-

-Bottoms up!-

-Melkeskjegg-

-Tomt?-


Her en dag etter han hadde rast fra seg over en vase han ikke fikk leke med, oppdaget jeg en tåre som hang i de lange sorte øyenvippene hans. "Kamera!!" tenkte jeg, og ca 60-70 bilder senere kunne jeg konstantere disse to blinkskuddene. Ikke lett å få skarpe bilder med en Knott som ikke vil sitte stille.;) Måtte jo leke litt mens mamma gikk amok med kamera.:P

-Tåre-

-Trist-


Alle, bortsett fra det første tårebildet, er ubehandlet, så bær over med meg av småting som kunne vært fikset i PS.;) Jeg har kun vært inne på Gimp for å vannmerke.:) Det første tårebildet testet jeg ut Soft Glow-funksjonen i Gimp, og synes det ble litt bedre enn originalen. Resten er som sagt, untouched.:) Jeg er altfor elendlig på bilderedigeringsprogrammer til å kunne fikse så veldig mye, hehe.

2 kommentarer:

  1. Ntååååå!
    Han e seriøst te å spis opp!
    Eller, burd æ si drikk opp *hehe*
    Kjempestor han har virti! Men like søt som alltid :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk.:D
    Hainn kainn både spises å drikkes hain der, hehe.:P

    SvarSlett