mandag 5. juli 2010

Bæretreff!

I dag ble det bæretreff på oss igjen!:D
Jeg elsker å være trønder når det kommer til disse treffene, for det er så mange herlige bæredamer her oppe i midten av landet.
Denne gangen var det treff på Aboteke så vi slapp å reise så langt for å møte trønderdamer.;)

Jeg hadde pakket med meg Canon-kameraet, men glemte så klart å bruke det, så jeg har ikke tatt et eneste bilde.... Veldig synd, for det var en lekker og fargerik haug med bæretøy som åpenbarte seg på langbordet på Aboteke i dag.;) Men det får bli neste gang.:)

Knotten var i sitt ess, og lekte kjempegodt alene og litt sammen med ei av de større jentene som var der. Spiste kjøttboller og stekte poteter gjorde han også, og cherrytomater til forrett og dessert.;) Jeg kjøpte meg Bruschetta Biff med biffkjøtt, brie, bacon, tranebær og salat på siden. *nam*
De har forresten en flott lunsjmeny, der det meste kan spises med vellyst.;)
Bare ta en titt her.
Etterpå kostet jeg på meg en Latte Snickers, som jeg så vidt rakk å smake på før det var på tide å dra hjem.:P Jaja, jeg rakk å drikke to i går når jeg møtte en venninne der, og rekker nok to til i morgen når jeg skal møte en annen venninne, så jeg lider nok ingen latte-nød.;)

Nå sover Knotten ute i vogna, og jeg surfer litt nett og leser nyeste Pondus.;D Må vel begynne med middagen snart, men må innrømme at jeg er temmelig mett etter lunsjen for et par timer siden.... Får håpe Knotten har lyst til å vente litt med middag også, så får vi drøye den litt.:)
Kylling, couscous og grønnsaker på menyen i dag.

I kveld blir det nok litt "jobb" bak symaskina. Har lyst på ny onbuhimo, men må bare få et spark bak så jeg kommer i gang med å sy den. Ny meitai hadde heller ikke vært å forakte. Og jeg har lenge planlagt å sy selebukse i grov brun cord til Knotten, og et eller annet av den tynne brune og oransje elefantjersey'en. 
Hmmm....vi får se hva som dukker opp.;) 

Ha en fin sommerkveld.:)

2 kommentarer:

  1. ..Så utrolig søt blogg du har, herlig hverdagslig med en dæsj av alt her og der :)

    ...Hørtes ut som en herlif lunsj...Aldri hørt om Latte Snickers..Men..Gud å godt det hørtes ut:)

    ...Ha en nydelig sommerkveld, og tusen takk for at du følger bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk.:) Koselig å få slike tilbakemeldinger.:)

    Latte Snickers er enkel latte med hasselnøtt, karamell og sjokolade, og så klart masse masse skum.;) Mmmm....deilig.:D

    En god sommerkveld til deg også. <3

    SvarSlett