mandag 21. juni 2010

Mitt aller første innlegg!

Da er tiden inne for meg til å begynne bloggingen.:)
Håper jeg finner noe å skrive om som vil interessere de fleste nå da.;)

Tenkte jeg kunne fortelle litt om meg og Knotten, så får dere litt mer info enn hva som står på siden her.
Jeg er glad i interiør, foto, søm, strikking, sønnene mine, og livet sånn generelt. Som du kanskje legger merke til, så skriver jeg sønnene i flertall. Jeg har født to nydelige sønner.
Førstemann, vakre VesleBolla, ble født i november 2007. Han var 7 uker for tidlig født, men stor og sterk for alderen. To og en halv uke på kuvøseavdelingen var nok, så kunne vi ta ham med hjem.
En morgen i midten av desember våkner jeg av at han vil ha mat. Jeg legger ham til brystet og vi sovner begge to.
Noen timer senere våkner jeg med et rykk, og finner VesleBolla livløs ved siden av meg.
Marerittet er et faktum. Vi mister VesleBolla i krybbedød den morgenen, og livet blir aldri det samme igjen.
Han har en hage, eller gravsted som det heter (jeg liker ikke ordet), ikke langt fra huset vårt (5 min i bil), som vi besøker så ofte vi kan og når det føles riktig. Steinen har jeg tegnet selv, og pynten er valgt med hjertet.
Dette er et av mine favorittbilder av VesleBolla, tatt mens vi fortsatt var på kuvøseavdelingen. De dagene da livet var lutter glede. (Slangen i nesen er forresten en matsonde. Den fikk han morsmelk gjennom i starten siden han hadde litt vanskelig for å amme skikkelig.)

I juli 2008, etter 6 mnd prøving, ble jeg gravid med Knotten. Den nydelige stjernekikkeren kom til verden i februar 2009, 5 uker for tidlig. Det ble 2 uker på kuvøsen før vi kunne ta med vidunderet hjem.
Han blir nå straks 1 1/2 år, og er virkelig lyset i mammas liv. Min grunn til å stå opp om morgenen.
Gutten er et oppkomme av smil, latter og glede. Men har da virkelig sine viljesterke sider også.;) Alle sider er like høyt elsket, og jeg nyter livet som mamma.
Dette er altså mitt andrefødte vidunder.
I splitter ny AC/DC t-skjorte, som han fikk da jeg kom hjem fra AC/DC-konserten på Valle Hovin 30.mai.

Skikkelig kul liten fyr, sant?:D

Så, det var vårt første blogginnlegg, og "litt" info om oss.

Takk for at du leste.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar